Makijażowa rebelia cenowa- produkty Makeup Revolution

Historia pokazuje nam, że prawdziwa rewolucja przebiega szumnie i bardzo szybko, a po niej nic już nie jest takie samo. Jeśli chodzi o rewolucje w świecie kosmetycznym- niewielu firmom udaje się w ciągu kilku miesięcy zdobyć szturmem rynek kosmetyczny i zaskarbić sobie serca kobiet. Taką marką jest niewątpliwie brytyjska firma Makeup Revolution.

Nazwa zobowiązuje

Firma powstała w Londynie w 2014 roku Dziś jest już światowym liderem, z którym należy się liczyć. Nie tylko realizuje najnowsze trendy w makijażu, ale sama je kreuje i wprowadza. Co zadecydowało o jej sukcesie? Przede wszystkim cena produktów i ich jakość. Makeup Revolution pokazała bowiem, że można tworzyć dobre jakościowo kosmetyki w przystępnej cenie. W tej kwestii zostawia konkurencję daleko w tyle. Warto jeszcze dodać, że produkty firmy mają niebanalne opakowania, które przyciągają wzrok i cieszą z samej możliwości posiadania tak ciekawego kosmetyku.

Fakt: niektóre produkty nawiązują stylistyką do opakowań konkurencyjnych firm. Nie powinno to jednak przeszkadzać tym kobietom, które nie mogą pozwolić sobie na świetnie wydane produkty ekskluzywnych firm i z racji tego są skazane na tandetne opakowania niedrogich produktów i średnią jakość kosmetyków. Dzięki Makeup Revolution każda kobieta- może mieć we własnej kosmetyczce namiastkę Urban Decay, The Balm lub Too Faced.

COOL-towe produkty

Najlepiej sprzedającym się produktem firmy są paletki kultowych cieni do powiek. Najbardziej popularną linią, którą wydała Makeup Revolution była Iconic. Obecnie linia ma kilkanaście paletek do makijażu, w tym również specjalną, skierowaną do profesjonalistów o nazwie Iconic Pro. Wkrótce w ofercie pojawiły się kolejne paletki- o ciekawszych, kuszących opakowaniach przypominających tabliczkę czekolady. To był strzał w dziesiątkę. Designerski produkt świetnej jakości… i w tak dobrej cenie? Każda kobieta się skusi. Cienie Makeup Revolution słyną ze świetnej pigmentacji. Pod tym względem dorównują droższym produktom światowych liderów kosmetycznych. Na tym nie kończą się pomysły firmy. Produkty nawiązują kolorami lub nazwami do znanych filmów, postaci z bajek, lub zjawisk kulturowych. Znajdziemy więc w ofercie produkty o wdzięcznych, przekornych nazwach typu: Bang, bang, U R dead, UNICORNS ARE REAL, paleta 18 cieni Go to Hell lub jej łagodna wersja nazwana Go to Haven. Na uwagę zasługują również pięknie skrzące, wypiekane róże do policzków (np. ten o wdzięcznej nazwie ALL I THINK ABOUT), oraz specjalne wersje bronzera i różu do policzków zamknięte w tekturowych pudełeczkach retro o kształcie serca.

Brawo dla firmy. Sprawiła, że ALL we THINK ABOUT is Makeup Revolution.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *